31 Mart 2015 Salı

0212 267 2165 BU NUMARAYA DİKKAT !

 bu-numaraya-dikkat
   0212 267 2165 numarasından bir çağrı aldım. Telefonu açtım ve karşımdaki bayan ad soyadımı söyleyip hemen konuya girdi. Adını tam hatırlayamadağım bir sağlık kuruluşu olduklarını belirtip
2 yıllık bir sağlık sigortası yaptırdığımı 1 yılın dolduğunu ve geriye 1 yılım daha kaldığını belirtti. İlk yıl ücretsiz faydalandığım bu hizmetin ikinci yıllık kısmı için 300 tl civarı bir tutar ödemem gerektiğini eğer bu sigortayı iptal edersem fahiş bir ücret ödemek zorunda kalacağımı söyledi. Yani aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık ata sözünden yola çıkılmış bir hikaye uydurulmuş. Nedense ben bir yıl boyunca bu hizmetten hiç faydalanmamışım. İllaki paranızı cebinizden alacaklar niyetleri bu. Fakat karşılarında bir bilenadamlar ekibinin üyesi vardı bu ayrıntıyı gözden kaçırmışlardı :) Ben böyle bir onayımın olmadığını belirttim ve eğer elinizde ses kaydınız varsa dinlemek istiyorum dedim. Karsımdaki bayan sözde(!) ses kaydını göndermek için e-posta adresimi istedi verdim fakat ne mail var ne de arayan.. Sonra yukarıda vermiş olduğum numarayı internette arattığımda çoğu kişiyi aynı konu için aradıklarını gördüm. Bu durumu siz okurlarımla paylaşıp tehlikenin farkında olmanızı istedim. Güvenliğinizi kendi farkındalığınızla sağlayabileceğinizi asla unutmayın. Bu tür dolandırıcılıklarda polise başvursanız bile paranızı geri almanız mümkün olmuyor. Kendinizden emin olursanız kimse sizi dolandırmaya cesaret edemez. Bu tür olayların yaşanmadığı tam güvenli bir hayat dilerim sevgili okurlar...

YAZAN : Ömür F.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder