18 Şubat 2015 Çarşamba

CLASH OF CLANS OYUNUNU PC'DE OYNAYIN !

http://bilenadamlar.blogspot.com/2015/02/clash-of-clans-oyununu-pcde-oynayin.html

Android oyunlarınızı veya uygulamalarınızı program sayesinde bilgisayarınızdan takip edebilirsiniz. Kurulum aşamasını ve hesabınızı nasıl bu programa aktaracağınızı sizlere videomuzda
anlattık. İşleyişi şöyle; program bilgisayarınıza android işletim sistemi görüntüsüne sahip bir ekran kazandırıyor ve bu ekran sayesinde sadece clash of clans oyununu değil diğer tüm uygulamaları kurup kullanabiliyorsunuz. Programın ismi 'Andy', buna benzer bir program daha var ismi 'Bluestacks' ama ben bunu daha önce denedim ve görüntüde sorunlarla karşılaştım bu programda soruna rastlamadım. Proramla ilgili sorularınızı bize yorum yaparak iletebilirsiniz.



Buradan İndirebilirsiniz:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder